Dan före döppet

Klockan är strax efter 00.00 & det är alltså den 23’e december egentligen. Dan före dopparedan. Idag (fast den 22’a) har vi hetsat oss igenom massa julmat, städ & barnmorskebesök för mig. Men jag hamnade i soffan till slut & är rätt duktig på att vila just nu.

Blev sjukskriven för tre veckor sedan & kommer inte återvända till jobbet innan förlossningen. Det känns väldigt bra, då min jobbstress har påverkat mitt blodtryck & riskerar att orsaka bebisen dumheter.

Jag sover dåligt nu, men njuter ändå på många sätt av att vara gravid. Energierna i kroppen blir annorlunda och saker ställs i perspektiv till varandra. Och jag vet vad det viktigaste är nu (det är alltså inte att analysera en kampanj)

Nu ska jag ägna mig åt att stalka människor & vara allmänt creepy. Men snart äre jul & sillen är dillad!

Kommentera

