Med våren kommer tydligen inspirationen & kreativiteten på jobbet tillbaka. Har haft en vinter då jag helst undvikit möten & breda projekt & hellre fokuserat på det som är standardsysslor. Men nu poppar idéerna på igen, jag driver bloggar, fixar sidor, gör påhittiga minikampanjer & tycker att det är kul igen! Framförallt har jag börjar jobba mer med content och copy- och det är ju faktiskt det roligaste! Lite mer egna projekt så är jag hemma! Och för mig är det kollegor som tynger eller lyfter. Och nu jobbar jag i två projekt med kollegor som är inspiratörer i sig – bra människor!

Men jag vill ha semester, det vill jag. Blir arg på mig själv för att jag lägger 80% av all tankeverksamhet på jobbet, vaknar upp med ont i käkarna pga stressdrömmar & skriver in påminnelser till mig själv i iPhonens anteckningar kl 22 på kvällen. 

Nattens dröm gjorde dock livet lättare, då jag hade flyttat till byggnaden bredvid kontoret. Men nej- tänker inte anpassa det viktiga i livet efter jobbet. Jobbet får anpassa sig efter det viktigaste. (Men jobbet är faktiskt skitviktigt eftersom jag är där heeela dagarna)

I söndags tappade jag min nya iPhone i en nykissad toalett, så om ni behöver mig så finns jag o sociala medier & på jobbmobilen. Puss & kram!

Kommentera

