Slagsmålsbarn och perkulatorkaffe

Efter en helvetesmorgon med skrikande barn, gråtande barn, kaxiga barn, slagsmålsbarn & bitbarn, (ja, jag har bara två barn),  jobbar jag idag hemma. Kokar kaffe i perkulatorn, dricker det ur blommiga tantkoppar & gör allt för att vända helvetet till himlen. 

Det går iaf bra på jobbet. Redesignprojektet är i sin slutfas & det jag ska göra nu är att ändra småsaker, invänta bilder & lägga på statistikkoder. Det blir en fin sajt, det blir det. 1 februari står jag utanför arbetslivet igen, om inte någon av de krokar jag lagt ut leder till något fint…

Igår var jag på intervju för ett DRÖMJOBB! Vill så gärna ha det! Det innehåller allt från redaktörsskap och digital marknadsföring till sociala medier och kreativa utfall. I en bransch som kan ge så mycket till mig som person. (Hej Gudar- giv mig jobbet!)

I övrigt har fina människor från verkligheten och twitter sträckt ut sina händer & hjälpt mig komma i kontakt med andra företag som kan behöva mina tjänster. Jag gillar folk från och till. Just nu gillar jag folk a lot!

Kommentera

