En sån där dag…

Om man bortser från att jag:
* Fick med mig Johans bilnycklar till jobbet.
* Glömde datorn i bussen.
* Fick dörrhandtaget till bilen i handen när jag skulle öppna bilen.
* Inte druckit vatten på hela dagen, förrän nu kl 21….

… Så har det varit en ganska bra dag. Jag fick massa gjort på jobbet, fyndade en kofta & en blus på rean, träffade hjälpande änglar på bussterminalen & har en svärfar som beställt ett nytt handtag till bildörren.

Men jisses vad jag är trött. Johan är på krogen, barnen har nattats & jag funderar på att sova nu. Ensamtid schmensamtid!

Kommentera

