Jag önskar eder alla en baconfull jul!

Det städas och fejas i hela landet. Skinkan kokas, sillen läggs in & vörten står på jäsning. I år gjorde jag det dumma: jag började med det roliga. Jag har kokat polkaknäck, gjort baconkola, rocky road & en krans till dörren. Resten är kvar! Men, men…. det löser sig. Jag hinner alltid. Så, nu vill jag önska er läsare en fin jul. Må ni få god mat, en kärleksfull julklapp och någon ni älskar att fira jul med. Jag inser att jag har det extremt bra, trots oro om jobb & pengar. Det räcker till och då det inte räcker finns hjälpande händer i vår närhet. Bara det att jag och min familj har ett varmt hem att ställa vår plastgran i. Fantastiskt!

Nu ska jag rulla en ny omgång julköttbullar, då jag brände den första. Sen är det dags för världens godaste revbensspjäll, Puss på er och GOD JUL! Njut. Puss.

Bild

Kommentera

