Man är väl en sån där jobbande människa

Jag började jobba i måndags & är så himla glad för det! Jag är konsult i ett redesignprojekt som jag driver själv & lägger struktur, bygger sidor, skriver sökmotoroptimerad webbcopy osv. Så kul! Men eftersom jag är helt själv i projektet saknar jag de kollegor jag hade. (Är nu på ett dotterbolag till förra arbetsgivaren) Jag är, som bekant, pratig & gillar att prata jobb & bolla idéer- oavsett om de handlar om själva marknadsföringen eller om funktioner i systemet. Så efter 20 januari, när det här projektet är slut, ber jag till gudar & gudinnor att ge mig mer jobb! Arbetslöshet passar INTE mig.

Jag ska tatuera mig idag! OMG! Är rädd.

20131214-082313.jpg
Toaselfie onsdag

Kommentera

