Alla de här dagarna som går – är det schlivet?

Vilka är ni som läser min blogg? Jag har ingen aning. Misstänker Stina. That’s it. Varför läser ni min blogg? Är det all oooootrolig spänning och alla jobbiga nattningar som lockar?

Såhär spännande är mitt liv: Igår natt vaknade jag av tandgnissel och gigantisk huvudvärk mitt i en dröm. Var jag jagad av zombis, eller hade jag en häftig romans med kungen, tänker ni? Ni tänker fel! Jag drömde att jag plockade ur diskmaskinen. That´s it!

Jaja… idag ska jag iaf på intervju & det ska bli skitkul! Har några jobb på gång nu & två av dem är DRÖMJOBB! Dags att måla de avbitna naglarna och pudra de spända käkarna. Nu är det dags hörni!

3 thoughts on “Alla de här dagarna som går – är det schlivet?

    • Jag var på en andra intervju för samma jobb igår & jag vill VERKLIGEN ha det. Ett drömjobb! Så idag kommer jag vänta hela dagen på att telefonen ska ringa, men troligtvis får jag något slags besked på måndag. 🙂

Kommentera

