Astma + Tvätt = Peck

Det bidde en tvättdag idag. Inte vad jag hade tänkt mig, så det var ju en positiv överraskning! Jag tycker inte om idag. Idag kan försvinna. Jag vill gråta i fosterställning men det klarar jag inte. Jag klarar inte ens av att andas normalt. Astman har slagit till på värsta sätt & jag får kippa efter andan på nätterna. Knarkar medicinerna och hoppas på bättre tider.

Idag är en sån dag då det inte går att söka jobb. Men imorgon tänker jag vara positiv igen. Den här frustrationen tar död på mig.

Kommentera

