Livet och veckoschemat

Livet – detta lilla ekorrhjul bestående av matlagning, tvätt, dammsugning och nattning av barn. Snart innehåller det också jobb. Som jag längtar! Arbetsgifvare – vänligen telefonera mig imorgon. Jag står till eder tjänst.

Veckans kompisdejter:

Måndag – blivande chefer
Tisdag – lekrummets gosedjur
Onsdag – Annelie (som fått magsjuka idag!)
Torsdag – Linda
Fredag – Nina & Stina (de fina)

Sen ska vi ha romantisk dejt imorgon, jag & min man. Då passar självklart min kropp på att få mens igen, 2,5 vecka sen sist. Skit påre kropphen!

Kommentera

