Kalla mig gärna geni

Med risk för att jag kanske får ångra att jag skrivit det här, vill jag ändå nämna att jag är glad den här veckan! Det beror bland annat på att jag har fått använda mina hjärnceller i ett arbetsprov som nu är inskickat. Jag har skrivit sökmotoroptimerad & målgruppsanpassad copy & det är jag ju himla bra på. Tyvärr vet jag inte hur bra de andra är, så det finns inga garantier för att jag får just det jobbet. Men ändå! Det är härligt att vara med i final. Och något jobb kommer jag få. Snart.

Annat min genialiska hjärna noterat:
* Alla småbarnsmammor äger minst en randig tröja. (Ofta ca 14 st)
* Man kan sätta på kaffet när man ska hämta barnen på dagis, så är det klar när man kommer hem!

4 thoughts on “Kalla mig gärna geni

Kommentera

