Sjukhövve

Tror jag börjar bli frisk nu. Har inte haft feber på ett par dar, men inatt häll jag på att hosta ur båda lungorna. Fick sittsova i soffan för att överleva. (Jag överlevde.)

Bara astmaskiten kvar nu & sen ska Algot bli av med febern, som legat över 39 grader i flera dar. Nästan inga andra symptom.

På det här kan jag meddela att en stor depressionsepidemi slagit till i huset. Ingen mår bra av att vara isolerad.

Är avis på ALLA ANDRA som åker utomlands, hänger i slalombackar, shoppar, festar & går på middagar. I vår familj är livsupplevelserna få just nu. Det var liksom laction att åka till jourläkarmottagningen & andas i mask idag. Det roligaste jag har gjort på en vecka.

2 thoughts on “Sjukhövve

Kommentera

