Isolerad pga. sjukdom. Kom inte nära!

Tycker så synd om Algot nu. För tredje helgen i rad är han bjuden på barnkalas & för tredje helgen i rad är han sjuk. Han kan alltså inte gå på Lejas kalas imorgon. Stackars älsklingen min. När jag berättade det så svarade han bara ”Men får jag se på Gladiatorerna då?” Och självklart får han det. Vad genomlider man inte för sitt barn? Ni andra kan ju se på ”På spåret” under tiden. 😉

Jag har alltså varit isolerad i hemmet i två veckor nu. Och nu har både jag & Algot flunsan. Må vi bli frisk innan helgens slut, för till veckan ser jag fram emot fettisdagen tillsammans med mina favvotweeps, alla hjärtans dag m mina pojkar, fredagspannkakor med Annelie, sen historiemiddag med Katarina, Robert & Sarah & sen öl med andra favvotweeps! Bästa veckan på länge!

Vikten då? Jo, jag går ner varje vecka. Hittills 3,8 kg på 4 veckor. Är nöjd & mår bättre… Förutom att jag varit sjuk i typ två veckor.

Kommentera

