Medan jag satt i telefonkö till Försäkringskassan…

…hann jag:
Koka kaffe
Dricka kaffe & äta ett äpple
Hänga tvätt
Ladda ännu en maskin m tvätt
Byta blöja & kläder på bäbis
Dammsuga hela nedervåningen
Laga lunch
Äta två tuggor av lunchen

Under tiden tog jag hand om mina två barn, som båda är hemma idag.

Men! Personen hos Försäkringskassan, som hjälpte mig, var väldigt proffsig & hjälpsam. Starkt av henne! Kan tänka mig att det är många arga personer hon får prata med, då kötiden för mig blev 1 timme & 24 minuter.

2 thoughts on “Medan jag satt i telefonkö till Försäkringskassan…

Kommentera

