Mammas lilla storing

Var på BVC med Valter imorse. Han väger nu fina 8210 g… Inte konstigt att ryggen min börjar protestera.

Efter vägning & vaccin gick jag på HM & kollade kläder. Hittade inga kläder, men däremot Johanna, som är släkt med släkt med släkt. Typ. Tjaaa, vi brukar iaf träffas några gånger per år på kalas & så. Eftersom vi ändå var i samma galleria med varsin bäbis tog vi en tur i lite butiker & sen en lunch & kaffe. Trevligt värre! Fler Johannadejter kommer det bli.

Håller nu på & tvättar en snygg åkpåse i manchester & fårull, som Johan sov i som bäbis. För snart är den riktiga kylan här & Valter har nästan inga varma kläder. Måste upp på vinden & rota fram tomtedräkt, hakklappar och lite leksaker med. Han är så stor nu. Fy vad det har gått fort den här gången… Jag hinner ju inte med mentalt. Behöver fler bäbisar… En sisådär sju, åtta stycken. Men om jag ska orka det måste jag också bli miljonär, så att jag kan anställa en nanny, en butler & en städerska. Och, inte att förglömma, en nagelklippare. Tänk att ha det yrket på sitt CV!

One thought on “Mammas lilla storing

Kommentera

