Sysslor, dagis, latte & blandat.

Har haft en lugn, skön dag idag. Tagit några promenader, plockat i köket & tvättat några maskiner. Tråkiga sysslor men soft dag.

Pratade med en av pedagogerna på dagis idag med. Hon har också märkt av att Algot är känsligare än vanligt och vill kramas & sitta i knä. Gullen. Vi kom iaf fram till att han skulle få byta bord vid lunchen & enligt Algot själv var lunchen bättre idag. Dessutom klättrade han i träd med två kompisar när jag kom & han verkade väldigt nöjd. Jag känner mig inte alls lika stressad idag.

Efter middagen ikväll kom grannfruEmma över m sina barn. Vi drack latte & pratade skit. Skönt, då jag typ inte träffat nån vuxen idag. Johan sitter bredvid mig i soffan nu, men är
något uppslukad av fotboll. Inte jag. Aldrig!!!

Pratade bilar med Algot vid nattning. Vi lekte en lek… Om jag sa Vol, sa han vo. Sa jag Volks, sa han wagen osv.

Men när jag sa Fo, sa han gel. Som i Fågel. Mycket finare än Ford faktiskt.

20121016-213959.jpg

Kommentera

