Kvalitétstid

Hämtade tidigt på dagis idag & tog med mig mina barn till Stinsen för kvalitétstid & fika. Riktigt mysigt. Jag frågade Algot om dagistankar & han sa att han tycker det är tråkigt på förskolan, men att det är så kul att leka med A. Han vill inte byta dagis. Jag har ändå tänkt ställa honom i kö till en av de andra förskolorna i närheten, så får vi ta ställning till hur vi ska göra om & när vi väl får en ny plats. Väntar med att ställa Valter i kö tills vi vet hur det blir för Algot.

Annars har jag också hängt lite med Annelie idag. Hon kom & åt frukost med mig imorse & pratade både skit & allvar. Mysigt värre! Sen drog hon vidare & KÖPTE ETT HUS I TÄBY! Fatta att jag nu kommer ha Valters blivande bara några km bort. Härliga tider!

Plus… Jag har köpt en skjorta.

20121015-222055.jpg

2 thoughts on “Kvalitétstid

Kommentera

