Han utvecklas, trotsungen.

Den här dagen har startat bra. Macka med kallrökt lax, Philadelphiaost & pepparrot med en kopp te till frukost. Efter det klädde jag på Valter & tillsammans tog vi en härlig barnvagnspromenad i skogen. Fast det var jag som fick stå för promenerande förstås. Valter sov hela turen.

Sitter nu i soffan & kollat på Dora utforskaren med Algot. Han har fortfarande pyjamasen på sig & sitter & kramar sin docka, LillAlgot. Mys!

Igår var Algot tyvärr inte lika mysig. Han testade mig & Johan på alla sätt, satte sig på tvären & var allmänt trotsig. Får rabbla ”HAN UTVECKLAS, HAN UTVECKLAS” inombords för att inte bli galen. Det här med trots är verkligen en prövning. Inte nog med att jag blir arg på mitt barn, jag blir också arg på mig själv för att jag tjatar & skäller så mycket.

Men, som sagt… Idag blir en BRA dag!

20121014-100040.jpg

One thought on “Han utvecklas, trotsungen.

Kommentera

