Att blogga från en bil

Gudars vad jag älskar det här med att tekniken utvecklas så fasligt fort. Älskar att jag precis nu kan sitta i bilen & blogga. Hur sjukt som helst! Älskar också att Björn häromdan sa att jag är sociala media personifierad. Taaack! Nördigt stolt!

Just nu är vi på väg till mamma, mest för att bara sova, för imorgon ska vi till Söderhamn, på Signes dop. Ska bli så härligt att träffa mamma Anna. Och Signe. Mys!

Idag har jag & boysen hängt m Emma, tvättat & varit i lekparken. Bra dag! Och det är tur att Algot får komma till mormorn ikväll, då han igår började tokgråta när hans gammelsmurfglas gick sönder, med motiveringen ”Jag vill att mormor ska dricka ur det”. Yes, han kallar sin mormor för gammelsmurfen. Hon är ju trots allt sjuuukt gammal… (63)

Tjing!

20121012-191149.jpg

2 thoughts on “Att blogga från en bil

Kommentera

