När det sinar

Eftersom jag, på grund av Valter, sovit som en kratta några nätter i rad, beslutade jag idag att flytta hans säng till ett eget rum. Jag hoppas att han kommer sova djupare när han inte hör mina snarkningar & känner lukten av mina boobs. Jag har nästan ingen bröstmjölk kvar, vilket gör att amningen blir mer en plåga än det mys det en gång varit. Så heja eget rum – ge ungen sömn. Och mig med!

Såhär på lillördan har vi också haft fina Björn, Stina & Hedda på besök. Det triggade igång min husmorsgen & resulterade i en lergrytelasagne & en amerikansk äppelpaj. Som vanligt höftade jag mig igenom recepten… Blir ju godast så!

Nu är det Grås anatomi för böveln! Bättre kväll får man leta efter!

Hångel!

20121010-210033.jpg

20121010-210052.jpg

20121010-210106.jpg

Kommentera

