Nu börjar det…

Jag ska, efter några års paus, börja blogga igen. Som vanligt kommer jag antagligen ta upp bäbis, barn & bakat… eftersom det är de tre B’na som fyller mitt liv. Och nonsens förstås… nonsens är livet.

Jag ska fixa till bloggen och göra den fantalastisk någon gång när jag orkar, men tills dess får ni nöja er med mina vackra, förtjuuusande ord. Ord som troligtvis, oftast kommer förmedlas från min bästis: iPhonen.

Men nu är det kväller & jag ska gå upp till min säng & twittra tills jag somnar.

Kvidevitt & några oskyldiga pössar!

3 thoughts on “Nu börjar det…

Kommentera

